יום ראשון, 3 בפברואר 2013

SpringHill Suites Huntsville Downtown ב-האנטסוויל, אלבמה, ארצות הברית - מקום לינה שאסור לפספס.

האנטסוויל, אלבמה, ארצות הברית, SpringHill Suites Huntsville Downtown

SpringHill Suites Huntsville Downtown

המיקום המרכזי של SpringHill Suites Huntsville Downtown יאפשר לכם לראות את מיטב המקומות המומלצים של האנטסוויל כמו למשל Huntsville-Madison County Public Library אשר נמצאים רק 10 דקות הליכה. בSpringHill Suites Huntsville Downtown תיהנו מתמורה הולמת לכסף שלכם עם תעריפים נמוכים לחדר ואינטרנט אלחוטי על חשבון הבית.

בSpringHill Suites Huntsville Downtown תמצאו 149 חדרים וגם מגרשי טניס ובריכה (בעונה). הסעות אל/משדה התעופה, שירות השכמה, שירותי כביסה וניקוי יבש - זמינים לפי בקשה. במלון ישנן מגוון אפשרויות לפעילויות בשעות הפנאי כמו למשל פעילויות ימיות, מיני-גולף ושיט בקיאק.

החדרים המודרנים בSpringHill Suites Huntsville Downtown מכילים מטבחון, טלוויזיה עם מסך שטוח וכבלים / לוויין. כל חדר כולל גם פינת קפה ותה, מיני בר וכספת. כמה מן החדרים הינם מרווחים במיוחד והם מיועדים לאירוח משפחות.

בSpringHill Suites Huntsville Downtown יש מסעדה ובר עם אוירה נעימה ותפריט מגוון. מידי בוקר מוגשת ארוחת בוקר קונטיננטלית בחדר האוכל של המלון.

המלון נמצא כחמש דקות הליכה אל Heart of Huntsville Mall, בעוד המרחק אל United States Courthouse and Post Office הוא כ-20 דקות הליכה. זה 10 דקות נסיעה אל Parkway Place וJF Drake State Technical College.

כללי

מסעדה, נגישות לנכים, מיזוג אוויר, חדרים ללא עישון, מיני בר, מקרר, טלוויזיה בכבלים / לוויין, מטבחון, פינת קפה ותה, מיקרוגל, מייבש שיער, טלוויזיה, חניה לנכים, מיטת תינוק, בית קפה, מכונות אוטומטיות, חדרים משפחתיים

פעילויות

חדר כושר, בריכת שחייה, מגרשי טניס, מסלול גולף, מגרש גולף (באזור), מסלול בטבע, הליכה, פעילויות ימיות, מיני-גולף, רחבת באולינג, שייט בקייאק, מסלולי הליכה, מתקני כושר, בריכה חיצונית

שירותים

מרכז עסקים, מעלית, ניקוי יבש, שרותי אירועים, חדרים לועידות וסמינרים, כספת, שירות השכמה, חדרי דיונים, שירותי כביסה, מכונת צילום , שרותי פקס, אולם נשפים, ציוד אודיו/וידאו, אחסון מזוודות, צ'ק-אין/צ'ק-אאוט מזורז, כביסה בשירות עצמי

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

במלון ישנו חניון חינם ישנו שירות הסעה לשדה התעופה שיוצא מהמלון.

צ'ק אין

מ-15:00

צ'ק אאוט

לפני 12:00

ביקורות אורחים

סיכום של 27 ביקורות אורחים
6 אורחים כתבו ביקורת על ארוחת הבוקר, 5 ציינו שהיא הייתה טעימה מאוד
4 אורחים ציינו את נקיון החדרים בביקורתם, 4 אמרו שהם היו מאוד נקיים
מצאנו 4 ביקורות שאמרו שהמלון ממוקם במיקום נוח
מתוך 3 ביקורות על הצוות, 3 אמרו שהוא היה אדיב ומנומס
מצאנו 3 ביקורות חיוביות על המיטות של המלון
3 אורחים ציינו את גודל החדרים בביקורתם, 3 חשבו שהם היו די גדולים

745 Constellation Drive, האנטסוויל, אלבמה, ארצות הברית


 

עם hotels-seeker.com תמצאו את הדילים הטובים ביותר עבור SpringHill Suites Huntsville Downtown מתוך מאות אתרי הזמנות בקליק אחד. הבטחה למחיר הטוב ביותר בSpringHill Suites Huntsville Downtown עם hotels-seeker.com.

SpringHill Suites Huntsville Downtown
האנטסוויל
אלבמה, ארצות הברית


קישורים תיירותים ושימושיים לשרות המטייל העצמאי בעולם

מנוע השוואת מחירי טיסה בין מאות אתרי חברות תעופה

אלבומי תמונות של מלונות רומנטיים, מענגים ומפנקים

מפת אתרי אטרקציות תיירותיות בעולם

מידע למטייל העצמאי בישראל ובעולם

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה