יום ראשון, 3 בפברואר 2013

השוואת מחירי הזמנות לינה ל-Holiday Inn Express & Suites Huntsville-Madison, האנטסוויל, אלבמה, ארצות הברית

האנטסוויל, אלבמה, ארצות הברית, Holiday Inn Express & Suites Huntsville-Madison

Holiday Inn Express & Suites Huntsville-Madison

המלון מכיל חדרים נוחים ומרכז בריאות וספא והוא ממוקם במרחק של 10 דקות נהיגה מנמל התעופה הבינלאומי בהאנטסוויל. הוא ממוקם לנוחותכם רק 10 דקות נסיעה למרכז העיר מדיסון.

האורחים יכולים ליהנות מאימון יומי במרכז הכושר או לטבול בבריכת שחייה. בHoliday Inn Express & Suites Huntsville-Madison פועלת מערכת צ'ק אין אקספרס אשר תקצר עבורכם את תהליך היציאה מהמלון ותאפשר לכם להנות מכל רגע במהלך חופשתכם. המלון גם מציע לאורחיו גישה לאינטרנט אל-חוטי.

החדרים הנוחים בHoliday Inn Express & Suites Huntsville-Madison כוללים כבלים / לוויין, טלוויזיה וכספת. הם כוללים מקרר, מכונת קפה ומיקרוגל. המסדרונות והפתחים בHoliday Inn Express & Suites Huntsville-Madison מותאמים למעבר של כסאות גלגלים.

בבית הקפה של המלון תוכלו להתרווח עם משקה חם או קר ואף להנות מארוחה קלה. האורחים מוזמנים לשבת בנחת בלאונג' בר של המלון או בגינה כאשר מזג האוויר נעים. בופה לארוחת בוקר מוגש מידי יום.

באזור הסובב את המלון יש מבחר של בתי קפה ומסעדות. Madison Square Mall וUniversity of Alabama in Huntsville נמצאים במרחק של נסיעה קצרה מHoliday Inn Express & Suites Huntsville-Madison.

כללי

מסעדה, פתוח לחיות מחמד, נגישות לנכים, בר / לאונג', מקרר, טלוויזיה בכבלים / לוויין, פינת קפה ותה, מיקרוגל, מייבש שיער, טלוויזיה, חניה לנכים, גישה לכסא גלגלים, בית קפה, מכונת קרח, מכונות אוטומטיות, חדרים משפחתיים

פעילויות

חדר כושר, בריכת שחייה, אמבט ספא / ג'קוזי, גינה, מתקני כושר, ספא ומכון בריאות, ספר/מכון יופי, בריכה מקורה

שירותים

מרכז עסקים, מעלית, ניקוי יבש, משק בית, שרותי אירועים, חדרים לועידות וסמינרים, כספת, חדרי דיונים, שירותי כביסה, חנויות, מחשב, מכונת צילום , שולחן כתיבה, ציוד משרדי, שרותי פקס, ציוד אודיו/וידאו, לוח גיליונות להרצאות, מקרן LCD, לוח לבן, חנות מזכרות/מתנות, צ'ק-אין/צ'ק-אאוט מזורז, כביסה בשירות עצמי

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

במלון ישנו חניון חינם ישנו שירות הסעה לשדה התעופה שיוצא מהמלון.

צ'ק אין

מ-15:00

צ'ק אאוט

לפני 11:00


8956 Madison Blvd, מדיסון, אלבמה, ארצות הברית


   

עם hotels-seeker.com תוכלו לבצע השוואת מחירים אחת עבור Holiday Inn Express & Suites Huntsville-Madison ולקבל הדיל הטוב ביותר מתוך מאות אתרי הזמנות. הבטחה למחיר הטוב ביותר ב Holiday Inn Express & Suites Huntsville-Madison כשמבצעים את החיפוש עם hotels-seeker.com.

Holiday Inn Express & Suites Huntsville-Madison
האנטסוויל
אלבמה, ארצות הברית


קישורים תיירותים ושימושיים לשרות המטייל העצמאי בעולם

מנוע השוואת מחירי טיסה בין מאות אתרי חברות תעופה

אלבומי תמונות של מלונות רומנטיים, מענגים ומפנקים

מפת אתרי אטרקציות תיירותיות בעולם

מידע למטייל העצמאי בישראל ובעולם

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה